Սարոյանական նախագիծ։ Հատված։ ‹‹Ծիծաղ›› պատմվածք։ Աշխատասեղան։
Պատմվածքն արդեն կարդացել եք, այժմ սկսենք մտորել։
Հարցեր, որոնք ենթադրում են կոնկրետ ու կարճ պատասխաններ (բլից հարցեր)․
Ե՞րբ ես ծիծաղում – ուրախության պահերին երբեմն
էլ տխրության
Ի՞նչ է ծիծաղը – երջանկությունը արտահայտելու
միջոց
Ե՞րբ է ծիծաղը նյարդայնացնում – երբ իմ վրա են
ծիծաղում կամ երբ այն տհաճ է
Ե՞րբ հասկանում ես, որ դիմացինիդ ծիծաղը կեղծ է – բանի տեղ
չեմ դնում
Եթե չծիծաղես, ինչ կանես․․․ոչմիբան
Ծիծաղում եմ, որովհետև․․․ծիծաղելու
բան են ասում կամ անում
Սիրո՞մ ես ծիծաղող մարդկանց այո իհարկե
Ծիծաղը վախեցնում է, որովհետև․․․ինձ
չի վախեցնում
Մեկ- երկու նախադասությամբ սահմանիր ծիծաղ հասկացությունը քո ընկալմամբ։
Ծիծաղը երջանկության դրսեվորումն
է այնպիսի միջավայրում, որտեղ քեզ անկաշկանդ ես զգում։
Համացանցից դուրս գրիր, թարգմանիր ծիծաղի վերաբերյալ հայտնիների՝ քեզ հետաքրքիր թվացող 3-4 ասույթ։
Մտորիր տրված մտքերից քո նախընտրած երկուսի շուրջ․
Ի՜նչ ապուշ աշխարհ է, մարդկային տարօրինակ զգացումներ, գաղտնապահություն, ամեն մեկը պարփակված ինքն իր մեջ, ուզելով մի բան և միշտ ստանալով ուրիշը, ցանկանալով տալ մի բան և միշտ տալով այլ բան:
Լավ, թող իրեն ծեծեն, ի՜նչ հոգ դրանից: Մտրակը կծում է, և ինքը կարող է մի քանի օր սուր ցավ զգալ այդ մասին մտածելով: Թեկուզ այդպես թող շարունակեն և ստիպեն ծռել մեջքը, միևնույն է, չի՛ ծիծաղելու:
Ի՜նչ ապուշ աշխարհ է, մարդկային տարօրինակ զգացումներ, գաղտնապահություն, ամեն մեկը պարփակված ինքն իր մեջ, ուզելով մի բան և միշտ ստանալով ուրիշը, ցանկանալով տալ մի բան և միշտ տալով այլ բան:
Լավ, ինքը հենց այնպես կծիծաղի, այնպիսի ազդեցիկ ծիծաղով, ինչպես դերասանը՝ հա՛, հա՛, հա՛: Աստված իմ, ինչ դժվար է: Իրեն համար աշխարհի ամենահեշտ բանը, իսկ հիմա չի կարողանում մի փոքր քրքջալ:
Ապշելու էր, խնդրել մի տղայի մեկ ժամ ծիծաղել ոչ մի բանի վրա, աղերսել ծիծաղել՝ առանց նրան որևէ առիթ տալու:
Քննարկման համար
Ինչո՞ւ էր ուսուցչուհին ստիպում, պարտադրում, որ տղան ծիծաղի։
Որպեսզի տղան զգա իր մեղքը
Ինչո՞ւ էր տղան այդպես նյարդայնանում, հուզվում ծիծաղելու այդ առաջարկից։
Որովհետև դա նրա համար նվաստացուցիչ
կլիներ։
Ի՞նչ սովորեց տղան այս միջադեպից կամ սովորե՞ց արդյոք։
Երևի սովորեց, եթե չծիծաղեց
Առանձնացրեք ստեղծագործության՝ ձեր կարծիքով ամենաուժեղ հատվածը։
Այն պահը, երբ ուսուցիչը տղային
ստիպում էր ծիծաղել
Թեմաներ գրավոր մտորման համար (ընտրեք տրված թեմաներից մեկը կամ առաջարկեք ինքներդ)․
Լաց և ծիծաղ՝ անբաժանելի հակադրություններ
Երբ այնքան ես ուրախանում երջանկությունից,
որ ծիծաղը վերածվում է լացի։Իմ կարծիքով դա լավ է, որովհետև դրանք տխրության արդյունքներ
չեն այլ երջանկության։
Ծիծաղում եմ, որովհետև ապրում եմ
Նրա դժոխային ծիծաղը
Իմ ծիծաղն իմ բողոքն է։
Լրացուցիչ աշխատանք․ հետազոտություն
Ծիծաղ երևույթն Աստվածաշնչում
Ծիծաղող կերպարները միջնադարյան կտավներում ու գրական ստեղծագործություններում։
Միջնադարյան կտավներում Լեոնարդո Դա Վինչիի նկարած Մոնա ԼԻզա-ի
մեջ այդ կինը խորհրդավոր ժպտում է։
Комментариев нет:
Отправить комментарий